Jump to content
TLThings

[C++]Críticos em tempo real


Recommended Posts

Boas maltinha

Trago aqui algo que pode ser util

Sistema de críticos ou dds  em tempo real 

Imagem

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

A pasta contem todos os tutoriais de como implementar nas surce e fix

Please login or register to see this spoiler.

 

Fonte Vegas

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Editei a fonte para o autor @Caneiras

Tenho esse sistema implementado, apenas deixo aqui uma modificação para simplificar:

No tutorial, onde diz:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Colocar antes o seguinte:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

No fix, onde diz:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Substituir por:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

Como na imagem:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sad 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

 Quando activas os dds aparece em cima ao lado dos bónus da mesma forma que quando ligas as  poções e a skils aprecem la em cima no cliente ao lado dos bónus assim sabes que tens os bónus activos por um lado sabes se tem bug ou não xD  

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.